Zwroty i reklamacje

Zwrotu towaru możesz dokonać do 14 dni od daty otrzymania zamówienia.

Aby dokonać zwrotu lub reklamacji zakupionego u nas towaru należy wydrukować i wypełnić FORMULARZ ZWROTU / REKLAMACJI, a następnie:

Jak dokonać zwrotu towaru:

  1. Wydrukuj formularz zwrotu/reklamacji towaru i wypełnij wszystkie pozycje wybierając z poniższej listy powód zwrotu. Zwroty/reklamacja bez formularza lub braku informacji o numerze zamówienia i zwracanym produkcie nie będą akceptowane.
  2. Formularz zwrotu towaru umieść z towarem, który chcesz zwrócić w pudełku lub kopercie wysyłkowej.
  3. Zwrotu towaru możesz dokonać za pośrednictwem Poczty Polskiej lub dowolnej firmy kurierskiej. Po wysłaniu paczki zachowaj numer do śledzenia.
  4. Przesyłkę wyślij na adres: ZEBRA STORE, ul. Sielecka 7/86a, 00-738 Warszawa 
  1. Zwrot gotówki na Twoje konto bankowe nastąpi w ciągu 14 dni od akceptacji zwrotu lub pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

Na chwilę obecną nie akceptujemy wymian. Aby wymienić produkt należy zwrócić niechciany produkt i zamówić nowy.